Un studiu recent a dezvăluit modul în care cantitatea de cafea pe care o bem în fiecare zi influențează riscul nostru de atac de cord, accident vascular cerebral și deces din toate cauzele.

Un studiu recent a dezvăluit modul în care cantitatea de cafea pe care o bem în fiecare zi influențează riscul nostru de atac de cord, accident vascular cerebral și deces din toate cauzele.

Iată ce au găsit.

Cercetarea

Cercetarea a inclus 468.629 de participanți, care au fost împărțiți în 3 grupuri în funcție de consumul lor de cafea:

Grupul 1 : nu bea cafea (nu bea cafea în mod regulat),

Grupul 2: ușor până la moderat (0,5 până la 3 căni) și

Grupul 3: ridicat (mai mult de 3 căni pe zi).

Ei au urmărit participanții 10 până la 15 ani mai târziu, cu o urmărire mediană de 11 ani.

Ei și-au ajustat rezultatele în funcție de vârstă, sex, greutate, înălțime, statutul de fumator, activitate fizică, hipertensiune arterială, diabet, nivel de colesterol, statut socioeconomic, precum și consumul de alcool și consumul de carne, ceai, fructe și legume.

Ei au descoperit că băutorii de cafea de la 0,5 până la 3 căni pe zi aveau un risc scăzut de mortalitate de orice cauză cu 12% în comparație cu cei care nu consumau cafea. Ei au descoperit, de asemenea, un risc cu 17% mai mic de deces din cauza bolilor cardiovasculare și un risc cu 21% mai mic de accident vascular cerebral.

În ceea ce privește mecanismul din spatele acestui efect, cercetătorii au explicat:

„Analiza imagistică a indicat că, în comparație cu participanții care nu au băut cafea în mod regulat, consumatorii zilnici au avut inimi de dimensiuni mai sănătoase și mai funcționale. Acest lucru a fost în concordanță cu inversarea efectelor nocive ale îmbătrânirii asupra inimii.”

Dr. Simon

Prin urmare, se pare că consumul pe termen lung a 0,5 până la 3 căni de cafea în fiecare zi are un impact benefic asupra sănătății noastre, cu un mecanism principal de îmbunătățire a sănătății inimii.

Ce poti sa faci

  • Bea 0,5-3 cesti de cafea pe zi.
  • Nu uitați să luați pauze regulate de la cafeină , cum ar fi de 2-4 zile in fiecare lună.
  • Bea cafea la momentele potrivite – așteptați cel puțin 1 oră după trezire și opriți-vă cu cel puțin 6-8 ore înainte de culcare.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: